Top

سوالات متداول

ثبت نام کاربر

 

آیا عضویت در سایت بلوط مارکت برای خرید الزامی است؟

   بله، بلوط مارکت به کابران عزیز توصیه می‌کند برای ارائه خدمات هرچه بهتر و بیشتر ابتدا در سایت عضو شده و سپس نسبت به خرید اقدام نمایند. بدیهی است با عضویت در سایت امکان مشاهده و پیگیری سفارشات خریداری شده، تغییر و ویرایش مشخصات و آدرس و … وجود دارد؛ همچنین پس از ثبت خرید ، مشخصات سفارش و کد پیگیری برای اعضای سایت بصورت  پیامک ارسال می شود. با این حال برای آسایش مشتریان عزیز بدون عضویت در سایت نیز می‌توانید اقدام به خرید از فروشگاه بلوط مارکت کنید.

 

آیا می توانم مشخصات کاربری خود را ویرایش کنم؟

فروشگاه بلوط این امکان را برای شما فراهم کرده است که در هر زمان بتوانید مشخصات خود را ویرایش کنید. برای این کار باید با وارد کردن نام کاربری و کلمه عبور، وارد حساب کاربری خود بشوید، سپس با کلیک روی گزینه «حساب من» به صفحه‏‌ای منتقل می‏‌شویدکه در آنجا امکان ویرایش و تغییر اطلاعات وجود دارد.

 

چگونه می توانم به اطلاعات خریدهای قبلی خود دسترسی داشته باشم؟

شما در هر زمان می توانید اطلاعات خریدهای قبلی خود را مشاهده کنید. بدین منظور ابتدا باید با حساب کاربری خود وارد شوید، سپس روی گزینه « حساب من» کلیک کنید و در بخش سفارشات، سوابق خرید خود را مشاهده کنید.

 

 

 

پیگیری و حمل

 

چگونه می توانم وضعیت خرید خود را پیگیری کنم؟

بله، بلوط مارکت به کابران عزیز توصیه می‌کند برای ارائه خدمات هرچه بهتر و بیشتر ابتدا در سایت عضو شده و سپس نسبت به خرید اقدام نمایند. بدیهی است با عضویت در سایت امکان مشاهده و پیگیری سفارشات خریداری شده، تغییر و ویرایش مشخصات و آدرس و … وجود دارد؛ همچنین پس از ثبت خرید ، مشخصات سفارش و کد پیگیری برای اعضای سایت بصورت پیامک ارسال می شود. با این حال برای آسایش مشتریان عزیز بدون عضویت در سایت نیز می‌توانید اقدام به خرید از فروشگاه بلوط مارکت کنید.

 

اگر به هر دلیلی از خرید خود منصرف شدم چگونه می توانم سفارش خود را ابطال کنم؟

تا پیش از تایید نهایی سفارش و کلیک روی آیکون اتمام خرید شما می‌توانید سفارش را از سبد خرید خود حذف و یا اصلاح کنید. پس از تایید نهایی سفارش و اتمام خرید و در مرحله پرداخت و ثبت سبد، شما قادر به حذف و تغییر سفارش نیستید. از این مرحله به بعد برای لغو یا تغییر آن، با واحد پیگیری سفارشات تماس بگیرید.

 

بعد از ثبت سفارش، چگونه از ثبت خرید خود مطمئن شوم؟

شما در هر زمان می توانید اطلاعات خریدهای قبلی خود را مشاهده کنید. بدین منظور ابتدا باید با حساب کاربری خود وارد شوید، سپس روی گزینه «حساب من » کلیک کنید و در بخش سفارشات، سوابق خرید خود را مشاهده کنید.

 

ارسال و تحوبل سفارشات به چه صورت است؟

سرویس دهی فروشگاه اینترنتی بلوط در محدوده شهر مشهد و شهرستان ها با پیک  و پست صورت میگیرد. هزینه ارسال سفارشات بعهده مشتریان گرامی میباشد. البته برای سفارش های بالای 100هزار تومان در مشهد و بالای 200 هزار تومان در شهرستانها هزینه ارسال رایگان خواهد بود.

 

آیا می توانم سفارش خود را در روز و ساعت معینی تحویل بگیرم؟

بله، از آنجا که ارسال سفارش ها با پیک انجام می شود قبل از ارسال هماهنگی های لازم در مورد روز و ساعت تحویل با شما انجام می گردد.

 

پس از ثبت سفارش چقدر طول می کشد سفارش به دستم برسد؟

تیم بلوط مارکت نهایت تلاش خود را می کند تا سفارشات در سریع ترین زمان ممکن به دست مشتریان گرامی برسد. در همین راستا سفارشات ثبت شده برای شهر مشهد1 الی 2 روز کاری ارسال می شود برای شهرستان 3 الی 4 روز کاری ارسال می شود

 

 

قابل اعتماد بودن

 .

اگر کالای که خریداری کرده ام، ایراد یا آسیب دیدگی داشت، چه اقدامی باید انجام دهم؟

در اینصورت می توانید با خدمات پس از فروش بلوط مارکت تماس بگیرید (از طریق تلفن یا ارسال پیام از طریق صفحه تماس با ما)

 

آیا قیمت محصولات در سایت بلوط مارکت به روز است؟

بله، بلوط مارکت به طور منظم و روزانه قیمت‏ محصولات عرضه شده در وب‏ سایت خود را کنترل و به روز رسانی می‏‌کند.

 

آیا قیمت بلوط مارکت نسبت به بازار ارزان تر است؟

سیاست قیمت‏ گذاری در بلوط مارکت  مبتنی بر اصول مشتری مداری و احترام به حقوق مصرف کننده است. به طور کلی قیمت‏‌ها در بلوط مارکت  کاملا مناسب و رقابتی بوده و خرید از بلوط مارکت  برای مشتریان به صرفه است. قیمت‌‏های ارائه شده برای کالاها در بلوط مارکت  قیمت‌‏های خرده فروشی است که غالباً توسط تولید‏کننده و یا نماینده رسمی توزیع آن محصول به صورت مصوب تعیین شده است و قیمت سایر کالاها بر اساس مدل و مشخصات و همچنین کالاهای مشابه در بازار تعیین می‏‌شوند.

 

 

 

 

خرید و پرداخت

 

در چه ساعتی می توانم خرید کنم؟

شما در ۲۴ ساعت شبانه روز و ۷ روز هفته می‌‏توانید سفارش خود را ثبت کنید.

 

آیا می توانم برای شخص دیگری از بلوط مارکت خرید کنم و سفارش برای آن شخص ارسال شود؟

بله، پس از انتخاب کالاهای موردنظر و اضافه کردن آنها به سبد خرید،در مرحله اطلاعات ارسال سفارش و بخش « انتخاب آدرس»، شما می‌توانید با انتخاب گزینه «افزودن آدرس جدید» آدرس و مشخصات تحویل گیرنده سفارش را وارد کنید. توجه داشته باشید که اگر مبلغ سفارش را اینترنتی پرداخت کنید، تحویل گیرنده سفارش هنگام دریافت کالا باید کارت شناسایی همراه داشته باشد.

 

چگونه می توانم مبلغ سفارشم را پرداخت کنم؟

مشتری های گرامی به دو طریق پرداخت اینترنتی و پرداخت در محل میتوانند هزینه سفارش خود را پرداخت نمایند

 

 

 

شرایط عودت کالا

 

بازپس گیری و عودت کالا چه شرایطی دارد؟

بلوط مارکت   با ارسال پیامک‏، مرحله به مرحله وضعیت سفارش را به شما اعلام می‏‌کند. همچنین برای اطلاع از وضعیت سفارش، می‏‌توانید وارد حساب کاربری خود شوید و با کلیک روی گزینه «سفارشات من» از وضعیت آن مطلع شوید. درحال حاضر تنها سفارش های مربوط به ادوات و ابزار شیرینی پزی مانند قالب‌ها و .. مشمول این سرویس می شوند و مواد خوراکی مثل پودر کیک، پودر دسر، شکلات و … از این قاعده مستثنی هستند. هرچند در صورت نقص یا ایراد در هریک از محصولات ، چنانچه ایراد از سمت فروشگاه باشد، امکان عودت کالا همیشه وجود خواهد داشت.

 

درصورت بازگرداندن کالا، مبلغ پرداخت شده چه زمانی و چگونه استرداد می شود؟

هنگامی که کالایی بازپس فرستاده ‏شود، پس از کارشناسی و تایید واحد خدمات پس از فروش بلوط مارکت  ، هماهنگی لازم برای استرداد مبلغ سفارش با مشتری به عمل آمده و حداکثر تا ۴۸ ساعت کاری مبلغ به حساب مشتری مسترد خواهد شد.

{profishop:copyright}